Lisaks selline leid 407 kohta auto 24-st (punkt 2) Kas oskab keegi kommenteerida? Postitus küll SW kohta, kuid salongikliima on vast sama:
Re: Peugeot 407 SW probleemid / nõrgad kohad
Kuna alates eilsest enam 407 SW omanik ei ole, siis toon siin välja põhilised tüüpvead, millega igal omanikul varem või hiljem tegemist tuleb:
1. Tagakojamees kogu täiega. Hind esinduses koos vahetusega ~250 €. Romulast pole neid üldse saada ja pole ka mõtet sealt neid osta, kuna saab poole hinnaga ja vastu võib pidada vabalt ainult mõne kuu.
2. Sooja- ja külmaõhuklapid. Komplekt ise maksab 100 € aga kuna vahetamiseks tuleb terve auto pulkadeks võtta, siis kogumaksumus läheb umbes ~450 €
3. Rehvirõhuandurid. Ring koos progemisega maksab umbes ~600 €. Sool söövitab need mõne talvega juba läbi ja hakkavad õhku läbi laskma. Soovitan panna kummist ventiilid asemele ja 10€ eest normaalses esinduses lasta need andurid ajust välja lülitada, et pidevalt sõidu ajal ei piiksuks. Kui mõni esindus väidab, et neid pole võimalik välja lülitada, siis nad valetavad täiega.
4. Kütusekulu. 1.8L bensukas võttis 9+ liitrit sajale. Sõitsin väga säästlikult ja umbes 60% ajast maanteel. See ka põhilisi põhjuseid, miks sai see isend välja vahetatud.
5. žarniir maksab 100+ € - natuke ebamõistlik
6. Igasugune elektroonika. ABS-, lambipirnide jms. andurid, istmesoojendused, peeglisoojendused hakkavad 100000+ peal otsa saama. Niiskemate ilmadega näiteks hakkas kesklukk lambist kinni-lahti plõgisema.
7. Klaasipritsikad lähevad pidevalt umbe. Seda õnneks igas normaalses töökojas osatakse mõne euro eest puhastada ja ka uuest peast on need üsna odavad.
8. Suur teljevahe ja väga madal esiosa annavad kokku sellise kombinatsiooni, millega metsateedest soovitan kauge kaarega eemale hoida. Originaalis on karterikaitse tehtud vist paberist ja kui see puruneb, siis soovitan osta uue, tugevdatud variandi, mis maksab paar eurot rohkem, kui originaal, aga on oluliselt tugevam. Tänu sellele mul purunes ka õliandur, mis veel omakorda pole üldsegi odav lõbu.
9. A ja B varuosade hinnavahe on marginaalne ning suuremat osa nendest töötades teostatakse ainult ametlikes esindustes. Seega pole väga mõtet loota, et selle auto ülalpidamine väga odavaks kujuneb.